dinsdag 20 november 2012

Outfit post ; All that glitters


















Hey my loves , Today the photos are a little dark but still think they are good! I wear my glitter blazer from zara. The blazer was hanging in my closet for 2 months and everytime i look at them and thought WOAW totally adore them but i never wear it? So yesterday it was the day to wear my new sparkles! My hair is being volumized  dont know if thats a word volumized but whatevurr! So much volume in it i cant deal! haha My friend is totally in love with my hair here but i think its a little bit out of control! But who cares.. I have made an desicion : I AM GOING TO BLOG MORE! I think im gonna do 2 or 3 outfit post a week and 1 inspiration post about what i love and that can be hair makeup clothes and im going to do a instagram diary post! Is that oke with you all or do you only want to see outfits? LET ME KNOW .. Thanks for the 75 comments from my last post i was like DAMN so much but i loved every single comment! LOVE MIRJAM

* Glitter blazer - Zara * Cotton black top - Zara * Jeans - Dr denim * Shoes - JC'S * Sunglasses - H&M

38 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jasje! Love love love it <3 Leuk gecombineerd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love the jacket and the lipstick is a perfect match x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk jasje!!

    http://turn-it-insideout.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. your glitter blazer is beautiful just like you! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. the blazer is beautiful and i love the last picture :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous once again!

    xoxo

    http://www.onestilettoatatime.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dat jasje! Staat je goed!:)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great look! Love your blazer =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very nice!Love the jacket and your hair looks amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk jasje!

    http://itsraininghas.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie outfit Mirjam! Ik vind je haar geweldig! Lekker vol staat je goed. Misschien kun je een tutorial plaatsen over hoe je je haar zo krijgt? Dat lijkt mij heel erg leuk! Xx

    http://coffeebeautyandfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg die blazer! En wat heeft je haar een volume, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie outfit, ik vind je jasje echt prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great jacket, amazing outfit!

    www.werockfashiontoo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw, de combinatie is echt heel erg leuk! staat je goed,
    ik volg je blogg al een tijdje, en ik vroeg me af, misschien zou je eens een kijkje willen nemen op die van mij? ik ben pas net begonnen en kan nog wel wat tips gebruiken!
    lijkt me leuk,

    au revoir,
    liefs laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat jasje is echt geweldig!! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love this style,.
    Good look,.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuk jasje Mirjam!!! En aangezien je een pro bent wat betreft haar, zou ik ook heeeel erg blij worden met tutorials! Als variatie op
    outfitposts!!!

    Liefs, Farah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, super leuke outfit. Ik vind je vestje erg leuk, glitterlove!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow, the nice jacket. Just post more outfit pics. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw die lippenstift! Je ziet er mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zonde dat je dat jasje nog niet eerder aangehad hebt.. als het mijn jasje was, zou ik moeite hebben om hem niet elke dag aan te trekken. Geweldig ding!! En die laatste foto.. Is echt super mooi! Mooi als nieuwe banner voor bovenaan je site! Heel mooi de kleuren etc. Wie maakt jouw foto's altijd? Want er zit altijd wel minimaal 1 echte keiharde knaller tussen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig jasje!!! X0 En wat een super mooie foto's meid!
    X0

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh that blazer is stunning!! Looks gorgeous on you as well

    Ellie xo
    MisseBlog | MisseDesign

    BeantwoordenVerwijderen